Wie maakt het beste soundlogo (i.s.m. Interface Magazine)

==AFGELOPEN - de uitslag volgt snel==

 
In samenwerking met Het Geluid van Nederland organiseert Interface een wedstrijd om voor Het Geluid van Nederland een soundlogo te maken. Een soundlogo is een mini-compositie die bijzonder herkenbaar is en het merk sterker maakt; dat kan een korte melodie zijn of een enkel (samengesteld) geluid. Denk bijvoorbeeld aan het gegrom van de leeuw van Metro Goldwyn Mayer voordat de film begint. Diegene die het beste soundlogo voor het GvNL weet te maken wint een ZOOM H2n Handy Recorder met bijbehorend pakket accessoires

 

Voorwaarden
Voor het soundlogo van Het Geluid van Nederland kun je alleen gebruik maken van de geluiden die op deze website staan en van eigen opnames. Alle geluiden die je gebruikt moeten de Creative Commons licentie CC-BY of CC-BY-SA hebben. Het soundlogo mag tevens niet langer zijn dan 10 seconden, maar natuurlijk wel korter. Wanneer Het Geluid van Nederland tussen de inzendingen een passend soundlogo vindt, zal deze gebruikt worden voor de website en andere promotionele doeleinden. Net als de gebruikte geluiden, zal ook het soundlogo onder een CC-BY-SA licentie worden uitgebracht.

Stuur je soundlogo vóór 7 oktober aan gvnl@interface.nl en vermeld daarbij welk(e) geluid(en) je van de site gebruikt hebt, en hoe je die eventueel bewerkt hebt. En vergeet niet je naam, adres en mailadres te vermelden.
 
Jury 
HKU Docent én sounddesigner Kees Went zal met een getraind oor luisteren naar alle soundlogo’s die voor 7 oktober zijn ingediend. Dit zal hij samen doen met een medewerker van Interface Magazine (wordt nog bekend gemaakt) en collega sounddesigner Arnoud Traa.